Subject: RE: Usaldushalduse ja äriühingute teenus
From: "jvo" <[email-masked]>
To: ÜHINENUD EKSPERDID <[email-masked]>
Cc: "ria uldmeil" <[email-masked]>
Date: Tue, 13 May 2025 12:11:26 +0300

Tere

Olete pöördunud küsimusega Riigi Infosüsteemi Ametisse.

Teie päring on valdkonnast, mida korraldab Rahapesu Andmebüroo. Seega palume 
päringuga pöörduda õigesse asutusse e-posti aadressil [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> .

Lugupidamisega

Riigi Infosüsteemi Amet

Küberturvalisuse keskus NCSC-EE

Järelevalve osakond

Pärnu mnt 139a, Tallinn 15169

From: ÜHINENUD EKSPERDID <[email-masked]>
Sent: Tuesday, 13 May 2025 11:37
To: jvo <[email-masked]>
Subject: Usaldushalduse ja äriühingute teenus

E-kiri saadeti väljastpoolt RIA-t. Kui Sa ei tunne saatjat, siis ära ava 
linke ega manuseid!

Tere

Oleme saanud aru, et usalduhaldus teenuste pakkujate tegevuslubade 
väljastamist korraldate teie?

Taotlemiseks vajalik infoga oleme kursis:

https://fiu.ee/tegevusluba-ja-jarelevalve/usaldushalduse-ja-ariuhingute-teenus#nouded-taotlejale

Täpsemalt on soov pakkuda lisaks raamatupidamisele ka aadressi ja 
kontaktisiku teenust.

Samas majanduslik kõrgharidus raamatupidajal puudub.

Loomulikult mingeid rikkumisi, mis taotlusnõuetes kirjas, pole toime pandud.

Kas majanduslik kõrgharidus on nõutud? Ehk, kuidas hindate suutlikust 
teenust pakkuda?

Tervitades

ÜHINENUD EKSPERDID

www.ehitusekspertiisid.ee <http://www.ehitusekspertiisid.ee>

[email-masked] <mailto:[email-masked]>